Ahad, 18 Oktober 2009

Genting Highlands

Kelas aku dibatalkan...cuti Deepavali..
Hari Sabtu kul 9.00 pagi..kemas umah..husb aku terus ajak gi Genting
Aku kata malas..nak kemas umah...last last aku on..
packing baju budak2 tu
Kul 11.30 bertolak
kul 12.30 check in kat Goh Tong Jaya..family room rm268..astro takder..(kire cam tak puas hati ler tu)
tapi nak wat camner ..sume hotel penuh...hmm
lepas letak barang...naik skyway...aku gayat semacam lak..naik cabel car kat Gunung Machincang tu takderlah aku gayat cam gini..padahal kat langkawi tu rasa aku lagi tinggi..
Lepas tu masuk Theme Park tu kene sorang RM44...masuk masuk...hampas tul..byk game tak leh main...menketedarah sungguh Genting nih..geram jerk..tapi takpelah..bawak budak2 ni masuk sini..ini first time bawak anak2 gi Genting Theme Park..
Kul 6.oo kuar n masuk Believe It Or Not RM9.00 perhead.oklah..syok gak masuk sini..lepas tu dah kul 7..naik skyway nak balik hotel...Masa ni mmg ramai org nak naik skyway..ramai pelancong Arab...takperlah..memandangkan ramai dok tunggu giliran nak naik skyway tuh..apa lagi si Mira nih jadi tumpuan Chinese pasal mata dia sepet kot...ntah berapa ramai orang dah cubit n geletek pipi si Mira nih..aku tak larat pasal ngantukk so layan jer laa...tapi aku tgk pelancong2 Arab tu suka sangat kat Lessa n Iman...aku dengar diroang cakap !@##$$$$$$(bahasa arab)!@@##$handsome, cantik..dalam pelat pelat tu..diorang gosok kepala Lessa n Iman..aku paham laa..tapi aku tak larat nak senyum kat diorang pasal mata aku ni asik terkebil2 tahan ngantuk..hmm sepanjang berjalan nih..aku pegang si Mira nih guna pendukung baby tuh..malas aku nak sorong sroller...hihi tapi senang bagi aku nak bagi minum kat mira ker..dia nak tido pun senang..tido jer atas pangkuan aku...kirenye tak berat lah..balik umah tido terlentang lah aku..kul 9.00 mlm bangun..sembang famili...pastu tido...

Tiada ulasan:

PertembunganTamadun