Selasa, 21 September 2010

perancangan strategik

hari ni bermulanya upsr...ape citer ler anak murid aku 6 kenanga sk sg buloh
huhu...rindu nak ngajar tahun 6...rindu nak pegang kelas...rindu nak tanda buku kedatangan...rindu nak hias kelas...bolehkah aku berpatah balik tanpa menjejaskan perjalanan karier aku...rancangan dan strategi jangka panjang aku sebelum ini yang sekarang ternyata begitu pantas dari ape yang aku inginkan:-

2002-2010 (20-30thn) jadi cikgu sekolah rendah....tak sangka jadi pk usia 28thn
2010 - 2015 (30-35thn) jadi cikgu sekolah menengah/jadi guru cemerlang...DG41
2015-2020 (35-40 thn) jadi pensyarah....lulusan dari UK...wakaka..
2025 - (45 thn) jadi nenek...pergi haji
(56 thn) pencen
melancong
jadi pelajar di sekolah pondok
(harap2 hidup lagi mase ni)

1 ulasan:

eeeda berkata...

kita selalu merancang untuk pihak lain..kadang kala terlupa untuk buat perancangan diri sendiri... akak pernah buat perancangan... tapi ditertawakan rakan yang mendengar...

PertembunganTamadun