Sabtu, 28 Julai 2012

Fitnah yang melanda

Antara fitnah yang dilemparkan kepada aku :-\
1) Dia suka berjalan..ulang alik ke PPD dan Jabatan
2)Dia naik pangkat sebab ada orang dalam..suami dia kenal orang JPS
3)Dia cakap aku (dot dot dot) ada hubungan sulit dengan bos
4)Dia kata ngan aku (dot dot dot) dia tak puas hati dengan cara kau ( B)
5)Dia tu cerewet, berlagak pastu sombong tak tentu pasal
6)Dia buat parti panggil geng2 dia..B tu pun join sekali

kenapa dia fitnah aku macam-macam???sebab
1) aku lulus PTK dia tak lulus pun
2) aku dilantik dari JPS sedangkan dia lantikan dot dot dot
3)aku boleh pakai baju fesyen apa2, dia tak boleh
4)dia cerewet dan sombong, aku cerewet jugak tapi tak menyusahkan orang ...sombong??? jauh sekali
5)bila aku masuk tempat kerja dia, aku telah menghalan rutin tugas dia yang tak betul


Tiada ulasan:

PertembunganTamadun