Selasa, 10 Februari 2009

askar wataniah


Wataniah 1999-2002
rindunya pada geng wataniah ni.Macam2 aku dapat dari situ. ilmu kawad kaki, menembak, kekuatan fizikal.kurang2nya pengalaman aku ni boleh digunakan di sekolah.boleh jugak aku kekok2 ngajar budak aku kawad. cuma aku ni lambat pick up sikit time nak wat kawad bunga tu. aku ingat lagi masa mula2 nak masuk wataniah ni ..aku tak declare pun aku ada lelah...hihihi...alhamdulillah. Allah masih sayangkan aku.Aku suka wataniah ni bukan aper..nak merasa pegang styer n m16 tu..hihi paling best masa naik trak...sambil nak pegi tempat dituju..nyanyi sakan dan merasa angin yang sepoi2 bahasa dri dalam trak tu..tak gitu kak farid???dalam wataniah ni paling aku boring time semboyan lah.alpha bravo ntah hapa2..aku boring part tulah...yg lain sume best..:)

1 ulasan:

eeeda berkata...

rupanya minat kita nie sama kan...tp hang rajin lebih daripada akak.

PertembunganTamadun