Selasa, 10 Februari 2009

3T


Zuriyana hasmiza....(teman baikku) hmm senior2 kata kami kembar...hihi.minat sama.pagi sabtu n ahad sama2 gi gelanggang tennis..main boodoh2 jer...tak sangka pulak geng2 KSPK PJ dok perati n ajak masuk kagum tenis...terkedu aku..yana takpelah dia memang terror main...last2 aku sahut cabaran tu dan mulalah kami berlatih pagi n petang...hmm lawan ni kat MPIslam Bangi thn 2001.tapi pemenangnya MPI..pasal masa tu MPI ni mmg terkenal dgn tenisnya..MPIK pun kalah...thanks yana...pasal kaulah aku dapat masuk kagum nih..hihi...hmm ...hari jumaat habis lawan aku singgah umah aku kat pantai dalam..alih2 abang aku kate esok family dia nak datang merisik..huhu dgn muka gelap aku tak boleh nak sapu bedak..aku dirisik..dan terus bertunang rupanya...hihi.tunggulah lepas aku habis study n anak2 besar leh lah aku sambung hobi aku nih...aku teringin lah anak2 aku ni aktif macam mak dia ni kan...kan...kan...

Tiada ulasan:

PertembunganTamadun