Jumaat, 2 April 2010

MC

Hari ni dan semalam aku mc..dua hari..sebabnya resdung aku yang kritikal...ada yang tanye aku resdung sampai macam tu sekali ker???ha ah...resdung aku mmg teruk...aku akan bersin banyak kali (takkan baik punye)...kuat bersin kadang-kadang terkencing...so mane lah aku larat nak gi sek dalam keadaaan macam tu...semua pakej ada...resdung aku buatkan mata aku gatal2 n kepala aku sakit dan sakit gigi...sape tak percaya tu aku pedulik hapa...bukan diorang bagi aku makan nasi hari-hari. Hari GB aku tanye pasal pelupusan...aku gi jugak sekolah uruskan...lepastu ada penggambaran utk kelas sessi petang.Unit ICT larr nak cari duit nak biaya laman web tu.Balik sampai kul 6.20...itu cara aku mc tu..tgh sakit kepala datang jugak...
Lepas ni aku nak lepas tangan pelupusan tu..bagi orang kepercayaan bos pulak buat...aku nak buat keje aku...pastikan budak aku dapat kurang-kurangnya 5 orang dapat A(sains) dalam UPSR...nak jatuhkan markah prestasi aku...pedulik hapa aku...lepas ni lantaklah...moga Allah makbulkan doa orang teraniaya. Aku cuma mintak bos aku berlaku adil. Thats all. Barulah aku seronok bekerja. Kepada kawan-kawanku...aku mmg jeles kalau korang berkesempatan facebook atau chating sepanjang hari di sekolah..tapi bila fikir2 kan balik nape aku kene jeles pulak korang siap ngate aku lagi...namanya penyelaras ict tapi tak selalu online facebook..sorry aku keje betul2..aku tak suka curi tulang...kalau korang tanye kengkawan aku kat bilik aku mesti diorang jarang tgk aku chating atau facebook...ingat dan fikirkan rezeki yang kita cari tu fikirkan halal atau tidak.adios...kengkawan jgn marah aku yerk..ikhlas peringatan dari aku..bro..masa kita yang kosong Allah peruntukkan untuk kita mengingatiNya atau membantu hambanya.

1 ulasan:

eeeda berkata...

Akak tak mampu buat mcm hang su

PertembunganTamadun