Ahad, 6 September 2009

Kolokium Kajian Tindakan




Banyak jugak input yang diperoleh daripada Kolokium ni..ape yang penting dalam
kolokium ni ianya banyak bagi pendedahan kepada aku tentang situasi sebenar pembentang kajian tindakan dan komen komen serta pandangan yang dikemukakan atau persoalan yang diutarakan perlu pandai dikemudikan oleh pembentang..adioss...insya allah aku akan jalankan kajian tindakan aku...tapi biler ekk...banyak lagi keje kat sek tak settle nih...Dalam pic ni kak Nurul, Guru Kaunseling SK Bandar Utama Damansara dan Kak Ti(kacukan Siam +Cina Kelantan) ni dari SK Ampang. Dua orang tu Guru Besar dari sekolah di Pulau Pinang..sepanjang kursus ni itulah bilik aku..seronok ler..selesa..seronoknyer kursus macam ni kite leh bergaul dengan pelbagai cabang kerja dalam bidang pendidikan...peserta kolokium ni terdiri dari pegawai JPS, Pengarah pelbagai jabatan Pendidikan,PKG, Dekan-dekan, profesor dan pensyarah dari pelbagai IPT.seronok jugak lah bertukar tukar pandangan ni dgn sesama warga pendidik. Masa kolokium ni jugak aku terjumpa abang Rishi unit T (exco MGP) yang sekarang ni bertugas di Sabah..loghat pun Sabah..dah sambung belajar..n tak kawin lagi...hah tu pasalnye dia sibuk sambung belajar dan mengajar...

Tiada ulasan:

PertembunganTamadun