Ahad, 13 September 2009

stress

Minggu lepas ..mcm2 terkumpul di benak fikiranku...hari sabtu ni byk perkara perlu aku lalui..mana nak hadapi test radiokimia yang mmg aku tak sempat nak buat revision pun...test pukul 11 pagi..kebetulan ada ladap di sekolah jam 8-12 pagi...nak tinggal anak yang demam (mira) dan asik merengek...pikir itu ..pikir nak bayar yuran lagi..halamak...datang sekolah pun takder mood..muka toya.nasib baik hari ni sumenyer berubah...hari ni aku gi kelas aku gi library..baca buku motivasi...rehatkan otak..balik rumah aku tido..bangun jerk..aku terus ke bdr baru cari hadiah utk pertandingan mural ict dan packing kuih raya yang ditempah...aku lega sebab ada kerja aku buat berbanding hari2 sebelum ni dari hari isnin sampai jumaat kerja aku byk tido (cara aku hilangkan tekanan..tak berfikir)...sebab tu bdn aku tak stabil kot...hmm

Tiada ulasan:

PertembunganTamadun