Ahad, 18 Julai 2010

Dah kurus

Dengan Totalife Product dan sedikit azam yang kuat dengan berkat daripada Allah SWT aku berjaya mengurangkan berat aku hingga sekarang adalah 58kg.Berat ideal aku ad
adalah 45kg. Sikit lagi aku akan mencapai target. Kepada sesiapa diluar sana bercita-cita tinggi dan mempunyai azam serta ketahanan mental dan emosi yang kuat untuk menurunkan berat badan boleh hubungi saya. Dah ramai testimoni yang berjaya kurangkan berat badan melebihi 30kg ke atas. Perhatikan statement ini:-
Anda suka baby? tetapi anda terpaksa mengandung untuk dapatkannya.
Anda suka dapat duit? tetapi anda terpaksa bekerja untuk mendapatkannya.
Anda suka makan?tetapi anda terpaksa memasak atau membeli dan bekerja untuk mendapat sesuap nasi.
Anda tidak suka MLM? tetapi jalan untuk menjadi jutawan ada padanya.
Anda suka mendapat untung besar?tetapi modal pelaburan anda juga besar
Anda suka jadi bisnesman? tetapi anda perlukan lakukan perniagaan yang besar
Anda ingin cemerlang dalam peperiksaan?tetapi anda harus korbankan tidur untuk study
Anda suka cantik dan slim? tetapi anda perlu berdiet dan menjaga pemakanan untuknya.
Oleh itu perhatikanlah bahawa benda yang kita tidak suka itulah jalan menuju kejayaan untuk kita.

Tiada ulasan:

PertembunganTamadun