Sabtu, 3 Julai 2010

salam perkenalan

Pukul 9.00 malam di dewan KIP. Aku menghulur tangan kepada seorang cikgu yang tidak pernah aku lihat sebelum ini... tetapi sedikit terkilan di hati aku melihat sedikit riak tidak manis di wajahnya apabila aku bertanyakan ..penghuni baru ker..."..."eh dah lama dah sy duduk sini"....sebab dari mula kuarters ni dibuka(2005) aku antara penghuni terawal kuarters dan aku mengenali setiap penghuni waktu itu tetapi tidak sekarang kerana keluar masuk penghuni. kuarters ni pun dari mula aku duduk dah bermasalah.takpelah...tetapi sejak itu apabila aku berjumpa cikgu tersebut aku langsung memalingkan muka aku. aku pantang kalau aku hulur salam perkenalan tetapi sombong lepas tu nak harapkan aku senyum balik...no..thats not me...sebab malam itu aku rasa ego aku dah down...tapi aku ni cepat lembut hati.hmm

Tiada ulasan:

PertembunganTamadun