Khamis, 15 Julai 2010

Markah periksa

Apabila suami membawa pulang buku LAB, aku seperti tidak terlalu excited anak aku akan tergolong dalam 5 excellent student kerana aku tahu kejenya asyik main game n tido...aku berusaha membeli dan melanggan Score A kerana ianya interaktif dan menggunakan komputer...anak aku suka ngan komputer n ini mendorongnya untuk membuat latihan dengan pemantauan aku.
Ironisnya:-

Iman Alimi anak seorang guru periksa nombor 30 manakala rakannya anak penjual nasi lemak mendapat nombor 1 di dalam kelas.

Apa nak diherankan kepandaian dan keimanan seseorang bukan boleh diwarisi. Aku harap usaha aku ini mendapat keredaanNya dan jika anak aku berjaya, aku gembira andainya aku boleh berkongsi dengan orang lain. Selepas ini anak aku akan mendapat nombor 5 ke atas..harapan aku. Amin

Tiada ulasan:

PertembunganTamadun