Selasa, 27 Julai 2010

pembalasan

Hari ini aku bersyukur kepada Allah Yang Maha Esa. Setiap hari andai aku bersedih, terasa hati kepadaNya aku mengadu. Hari ini Allah memberiku pelbagai kejayaan. Insan yang menganiayai, menikamku dari belakang sedikit sedikit mula menampakkan balasan. Aku pelik kenapa orang macam aku yang tidak bersuara lantang sebelum ini sedap aje kena pijak kepala. aku sebagai ketua sedap aje orang bawah tu cucuk bos besar ..depan depan aku boleh hentam ayat makan dalam punyer...takpe aku sabar.satu hari orang di sekeliling akan sedar apa yang aku maksudkan hari ini. Kepada insan tersebut, ingatlah jgn kerana bos besar sayang dan suka boleh ambik kesempatan dan mendongak diri ke langit. Perginya aku dari tempat itu dengan kejayaan.aku tahu insan tersebut sedikit cuak dan terbeliak kerana sangka aku ni jenis baik, diam dan ya n ya jer.; ingat ...tapi aku gembira kerana dengan kejayaan aku ini aku tak perlu lagi mengadap muka orang itu.amin

Tiada ulasan:

PertembunganTamadun