Sabtu, 3 Julai 2010

Penolong Kanan Petang

Pertama kali diperkenalkan waktu mesyuarat guru. Aku dah dapat agak ...soalan yang akan diajukan kepada aku ialah...muda lagi cikgu yea...cikgu lahir tahun berapa...aku menjawab dengan yakin tanpa rasa gugup atau cuak sebaliknya aku harap jawapan yang keluar dari mulut aku menjadi peransang kepada mereka untuk turut menjadi guru cemerlang. Terima kasih juga kepada guru-guru ini yang menerima aku walaupun mungkin ada sekelumit kata2 yang mungkin tidak enak tetapi sekali lagi aku tidak amik port perkara tersebut...ibarat kata2 cikgu senior"kalau orang rajin mungkin dia terima kita..yang akan mengata kite ialah mereka yang culas..."ya perkara itu memang betul. jadi aku tidak risau kerana aku yakin Allah bersama aku. Andai aku tercuit rasa riak aku mohon dijauhkan semua itu dari aku.

Tiada ulasan:

PertembunganTamadun